VICHY, kadınların ideal cilt görünümüne kavuşmalarını sağlayacak yeni ürünü Idealia‘nın lansman döneminde Bumads ile doğru hedef kitleye ulaşarak, önemli bir etkileşim yaratmayı başardı. VICHY Ürün Müdürü Semih Torkay Bumads deneyimlerini böyle anlattı;

Kampanya Hedefleri

  • Idealia’nın ilgili hedef kitlelerce bilinirliğini sağlamak, ürünü satın almaya ve kullanmaya teşvik etmek
  • Ürün ve markanın arama motorlarındaki görünürlüğünü arttırmak
  • #idealiabenimkremim hashtagli Twitter paylaşımlarını arttırmak

Kampanya Süreci

  • Ürünün hedef kitlesine uygun olarak belirlenen “Kozmetik&Kişisel Bakım” kategorisindeki blog ve sitelerde yayınlanmak üzere çeşitli içerikler hazırlandı.

 

 

Kampanya Sonuçları

  • Advertorial içerikleri 124 blog ve sitede başarıyla yayınlandı.
  • Kampanya süreci sonunda 171.873 tekil kişiye erişim sağlandı.
  • Blog ve sitelerde yayınlanan içeriklerin linkleriyle Facebook’ta 414, Twitter’da ise 279 paylaşım yapıldı.
  • #idealiabenimkremim hashtagiyle yapılan paylaşımlarda büyük ölçüde artış gözlemlendi.
  • “idealia”, “vichy idealia”, “idealia kullanıcı deneyimi” gibi ürün ve markaya ilişkin önemli keyword’lerle yapılan aramalarda ilk sayfadan başlayan kalıcı arama motoru görünürlüğü elde edildi.