Hürriyet İnternet Grubu’nun sosyal medya platformu Boomads, Sosyal Medya Sektör Buluşmaları’nın ikincisinde, finans sektörünü bir araya getirdi. Point Hotel’de gerçekleşen ve finans sektöründe sosyal medya reklamcılığının konuşulduğu etkinliğin açılış konuşmasını Hürriyet Dijital Pazarlama Çözümleri Koordinatörü ve Boomads Kurucu Yöneticisi Haymi Behar yaptı.
Finans sektörünün önde gelen markalarının, ajansların ve finans, pazarlama reklamcılık alanlarında yayın yapan bloggerların katıldığı programın ilk konuğu Finansbank Genel Müdür Yardımcısı Kunter Kutluay oldu.
Kutluay, öncelikle bankaların sosyal medyayı hangi zaman ve durumlarda nasıl kullandığını anlattı. Bankaların sosyal medyayı ağırlıklı olarak şikayet yönetiminde kullandığını belirten Kutluay, Finansbank’ın da sosyal medya aracılığı ile iletilen talep ve şikayetlerin mutlaka cevaplandığını ve 7/24 şikayet yönetimi için de bir ekip oluşturduklarını ekledi. Kunter Kutluay, yenilikleri duyurabilmek için bloglar ve facebook’u kullanırken, ilerleyen dönemde Finansbank çatısı altında bulunan dijital varlıklarının artacağı haberini verdi.
Etkinliğin konuşmacılarından Boomads Satış Yönetmeni Irmak Handan, marka iletişimlerinde blogların önemini vurgularken, çeşitli blogger profilleri ve blogların dijital pazarlama stratejilerine uygun kullanımı konusunda önemli ipuçları verdi. Programın son konuğu Mobi Wan Genel Müdürü İsmail Özdemir, ‘’Kimin söylediği çok farkeder!’’ başlıklı sunumu ile markalar hakkında ne kadar konuşulduğundan çok, kimin konuştuğunun ve bunun nasıl bir etki bıraktığınının önemini vurguladu. Diğer yandan blog ekosisteminin ne kadar hızlı büyüdüğünü önemli rakamlarla ortaya koyan Özdemir, ”2011 Ocak ayından 2013’e kadar ikiye katlanan blog sayısı gerçeği, bu ekosistemin nasıl hızlı büyüdüğünün önemli göstergesi” şeklinde konuştu.
Bir Cevap Yazın